dimecres, 18 de juliol del 2012

fent de traginer

Dia complert a la muntanya de coma de vaca.
Amb la cuca arribem a llocs on ni cotxes ni motos poden arribar. Pujem amb cotxe per la pista de Tregurà fins a la rivera de font lletera, on hem començat a caminar a les vuit del matí carregats amb set paquets d'estaques pujant fins el collet de tres pics a 2396 m.
Baixem per mantinell fins al refugi de coma de vaca on parem a esmorzar, tornem a carregar la cuca però ara amb tres paquets més 140kg sense comptar el bast!!! pujem per sobre els cingles del racó i per sobre la coma de l'euga per algun pas molt delicat fins els 2550m. Seguim la carena i anem rapartint les estaques fins a les vistes de malinfern a 2649m on deixem l'últim paquet d'estaques per poder tancar la muntanya.
Baixem pel clot de l'ós i pels plans de l'aiguardent fins a tornar al refugi de coma de vaca a 1995m. on dinem i la cuca disfruta d'un marescut descans. Després de dinar carraguem 100kg de sal i pujem per coma de vaca per una pujada molt més suau on donem la salt a les vacas i ens disposem a caminar un parell d'hores més sense pes per tornar a casa, són les vuit del vespre!.
Una nova experiència per mi i per la cuca que com sempre es va portar perfecte, tot i tenint més de trescentes vaques al darrera!!!!